دسته بندی مقالات

آخرین مقالات ما

بهترین ابزارهای مدیریت محتوا
آموزش سئو

بهترین ابزارهای مدیریت محتوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه بهترین ابزارهای مدیریت محتوا کدام است؟ آیا ابزارهای مدیریت محتوا را می شناسید؟ شما برای کسب موفقیت در کسب و کار اینترنتی باید از بهترین ابزارهای مدیریت محتوا بهره بگیرید. مدیریت محتوا تنها به معنی تولید محتوا نیست. ابزار مدیریت محتوا یا CMS (Content Management System)، یک نرم افزار یا سیستم آنلاین است که به

ادامه مطلب »
هیپ مپ سایت
آموزش راه اندازی کسب و کار

هیپ مپ سایت چیست؟ هیپ مپ سایت یا نقشه حرارتی برای وردپرس

زمان مطالعه: 13 دقیقه هیپ مپ سایت را می شناسید؟ مایل به دانستن این هستید که کاربران شما چگونه با وب‌سایت شما تعامل می‌کنند؟ ابزارها و پلاگین‌های نقشه‌های حرارتی می‌توانند به شما کمک کنند تا ببینید کاربران کجا کلیک می‌کنند، چه‌قدر اسکرول می‌کنند، و چگونه واقعاً از وب‌سایت شما استفاده می‌کنند. اینطوری شما می‌توانید حدس و گمان را از

ادامه مطلب »
بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی
آموزش راه اندازی کسب و کار

بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی

زمان مطالعه: 5 دقیقه بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی چیست و چگونه باید آن را طراحی کنیم؟ نمونه بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی را در ادامه ی این محتوا خواهیم گذاشت. پس همراه ما باشید. بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی چیست؟ برای اینکه متوجه نرخ فروش بالای فروشگاه های اینترنتی شوید کافی ست سری به پیج های اینستاگرام بزنید و برخی از

ادامه مطلب »
آموزش راه اندازی کسب و کار

بازاریابی برونگرا چیست؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه بازاریابی برونگرا چه ویژگی هایی دارد؟ بازاریابی برونگرا یک رویکرد استراتژیک در بازاریابی است که بر ارتباطات برونگرا و تاثیر گذاری بر مخاطبان خارج از سازمان تمرکز دارد. این نوع بازاریابی بر ارتباطات خارجی از طریق رسانه‌های مختلف مانند تبلیغات، رویدادهای تبلیغاتی، روزنامه‌ها، رادیو، تلویزیون، فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و… تمرکز دارد. این رویکرد به

ادامه مطلب »
بنچ مارکت
آموزش راه اندازی کسب و کار

بنچ مارکت چیست؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه بنچ مارکت چه ویژگی هایی دارد؟ همه ی شما می دانید برای رسیدن به کسب و کار موفق باید به تحلیل رقبا و تحلیل وضعیت بازاریابی خود رسیدگی کنید. بنچ مارکت یا بازار شاخص به معنای اندازه گیری عملکرد یک صندوق سرمایه گذاری یا سبد سرمایه گذاری از سهام یا دارایی‌های مالی دیگر است. به

ادامه مطلب »
بیزینس پلن کسب و کار اینترنتی
آموزش سئو

بیزینس پلن کسب و کار اینترنتی چیست؟

زمان مطالعه: 10 دقیقه بیزینس پلن کسب و کار اینترنتی چیست؟ ویژگی های بیزینس پلن کسب و کار اینترنتی را می شناسید؟ حتما این ایده برای شما هم پیش اومده که یک ایده در ذهن داشتید و تصمیم گرفتین که عملیش کنین و براش یک کسب و کار اینترنتی راه بندازین. خب میتونین بدون هیچ برآورد و برنامه ای

ادامه مطلب »
آموزش راه اندازی کسب و کار

تاکتیک های برتر فروش اینترنتی

زمان مطالعه: 4 دقیقه تاکتیک های برتر فروش اینترنتی به شما کمک می کند که به بهترین حالت ممکن در طول روز بتوانید محصولات یا خدمات خود را بفروشید. اما در رشدانش قرار است شما 10 تا از تاکتیک های برتر فروش اینترنتی را یاد بگیرید! پس تا انتها همراه ما باشید. مهم ترین هدف هر کسب و کاراینترنتی،

ادامه مطلب »
ماتریس SWOT
آموزش سئو

ماتریس سوات SWOT ( مهمترین استراتژی کسب و کار اینترنتی )

زمان مطالعه: 7 دقیقه ماتریس سوات چیست و چرا به آن نیاز داریم ؟ در این بخش قصد داریم به تشریح چیستی و چرایی کاربری ماتریس سوات Swot بپردازیم.   مهمترین پارامترهای ماتریس سوات انواع مدل های ماتریس سوات انواع استراتژی های ماتریس سوات چند نمونه ماتریس سوات برای کسب و کار اینترنتی   ماتریس سوات SWOT را می

ادامه مطلب »
گزارش سئو
آموزش سئو

گزارش سئو و نحوه گزارش نویسی در سئو

زمان مطالعه: 4 دقیقه گزارش سئو چه کاربردی دارد؟ ممکن است شما هم به عنوان یک سئوکار یا مدیر سئو درگیر گزارش سئو شده باشید و ندانید که چه شاخص هایی را باید در گزارش سئو مدنظر قرار دهید و در اختیار مشتری یا کارفرمای خود قرار دهید. در این مقاله قصد داریم به یکی از مهمترین چالش های

ادامه مطلب »
بازاریابی کسب و کار اینترنتی
آموزش راه اندازی کسب و کار

انواع بازاریابی کسب و کار اینترنتی

زمان مطالعه: 5 دقیقه بازاریابی کسب و کار اینترنتی در مدل های مختلفی ارائه می شود که انتخاب بهترین مدلهای بازاریابی برای کسب و کار اینترنتی کار دشواری است. در ابتدا شما باید با انواع مدل های بازاریابی کسب و کار اینترنتی آشنا باشید. انتخاب بهترین مدل به شرایط کسب و کار و پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در

ادامه مطلب »
تحلیل رقبا در کسب و کار اینترنتی
آموزش سئو

صفر تا صد تحلیل رقبا در کسب و کار اینترنتی

زمان مطالعه: 8 دقیقه تحلیل رقبا در کسب و کار اینترنتی چه کاربردی دارد؟ یکی از مهمترین اقدامات در مراحل اولیه راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، تحلیل رقبا در کسب و کار اینترنتی است که باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود زیرا تحلیل درست رقبا می تواند در تعیین اهداف و استراتژی کسب و کار

ادامه مطلب »
انواع رویکرد بازاریابی
آموزش راه اندازی کسب و کار

انواع رویکرد بازاریابی چیست؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه انواع رویکرد بازاریابی را می شناشید؟ آیا می دانید ما انواع رویکرد بازاریابی داریم؟ باید بهترین نوع آن را برای خود انتخاب کنید! در این مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز را برای شما توضیح دهیم! بازاریابی برون‌گرا به روشی گفته‌ می‌شود که ارتباط بین مشتری و کسب و کار، از طریق خود کسب

ادامه مطلب »
مصاحبه شغلی کسب و کار اینترنتی
آموزش راه اندازی کسب و کار

مصاحبه شغلی در کسب و کار اینترنتی

زمان مطالعه: 7 دقیقه مصاحبه شغلی در کسب و کار اینترنتی چیست و به چه صورتی انجام می گیرد؟ نکاتی برای آمادگی در مصاحبه غیر حضوری و آنلاین وجود دارند که در صورت رعایت نکردن آنها، احتمالا باعث از دست دادن پیشنهاد شغلی شوند. در مصاحبه آنلاین کارفرما از شما درباره سابقه دورکاری، اینکه چرا به دنبال شغل دورکاری

ادامه مطلب »
چابکی کسب و کار اینترنتی
آموزش راه اندازی کسب و کار

چابکی کسب و کار اینترنتی

زمان مطالعه: 5 دقیقه چابکی کسب‌ و کار اینترنتی به سازگاری سریع، پیوسته و سیستماتیک و نوآوری کارآفرینانه کسب‌وکار گفته می‌شود که در راستای کسب و پیدا کردن مزایای رقابتی است. سه رکن اصلی یک کسب‌وکار چابک این است که کالا و خدمات آن سازگار با خواسته‌ها و نیازهای مشتریان است، با تغییرات بازار وفق پیدا می‌کند و از

ادامه مطلب »
مدیریت فروشگاه اینترنتی
آموزش راه اندازی کسب و کار

مدیریت فروشگاه اینترنتی و سایت | آموزش صفر تا صد

زمان مطالعه: 6 دقیقه مدیریت فروشگاه اینترنتی manage site and online store و مدیریت سایت را می توان یکی از مهمترین موارد مدیریتی در کسب و کار اینترنتی دانست. با توجه به لزوم وجود یک فروشگاه اینترنتی برای هر کسب و کار و علاقه مردم به خرید در فضای اینترنت ، مدیریت فروشگاه اینترنتی نیز یکی از مهمترین اقدامات

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا