مشاوره کسب و کار آنلاین در مشهد

چرا به مشاوره کسب و کار نیاز داریم ؟

آیا از وضعیت کسب و کار خود ناراضی هستید ؟

مشاوره کسب و کار آنلاین در مشهد چیست و به چه صورت انجام می گیرد ؟

ما معتقدیم برای هر فعالیتی از کوچک تا بزرگ در ابتدا بایستی به آن فکر کرد. از فلسفه وجودی و چرایی انجام کار تا نحوه انجام و …

مشاوره کسب و کار آنلاین از جمله موارد الزامی برای راه اندازی یک کسب و کار جدید یا بهبود کسب و کار قدیمی است. در جلسات مشاوره کسب و کار شما با چالش‌ها، مشکلات و مسیر راه اندازی کسب و کار خود آشنا می‌شوید و همچنین می‌توانید نحوه برطرف کردن موانعی که با آن‌ها روبرو هستید را بیاموزید.

درباره مشاوران کسب و کار رشدانش

خصوصیات و توانمندی های مشاوران

مشاور کسب و کار اینترنتی کسی است که دارای تخصص و تجربه مناسب در زمینه کسب و کار آنلاین باشد. مشاور کسب و کار آنلاین می تواند در جهت توسعه کسب و کار و ایده های جدید شما در فضای اینترنت به عنوان یک بازوی مشاور در کنار تیم شما قرار گیرد و باعث صرفه جویی در مصرف منابع کسب و کار شما گردد.

  • اکثر مشاوران مارکتینگ و بازاریابی ، کسانی هستند که دارای کسب و کار اینترنتی موفقی بوده اند و تجربه های بسیاری در این زمینه کسب کرده اند. 
  • مشاوران کسب و کار اینترنتی در جهت تدوین استراتژی معرفی و تبلیغ محصول یا خدمت به شما کمک می کنند.
  • چگونگی آگاهی مخاطبان از برند / محصول یا خدمت را به شما آموزش می دهند.
  • ابزارهای مناسبی در جهت تحلیل بهتر نتایج در اختیار شما قرار می دهند.
  • مشاور بازاریابی در شناخت رفتار مصرف کننده و روند بازاریابی، مهارت و دانش کافی دارد بصورتی که بازار هدف شرکت را می شناسد و محصولات را در جایگاهی به بازار عرضه می کند که جذابیت خرید را برای مصرف کننده داشته باشد.
  • یک مشاور حرفه ای نه تنها خلاقانه فکر می کند بلکه توانایی ارائه راه کار بر اساس آمار را نیز دارد. نتیجه ای که خلاقیت و تفکر مشاور به شرکت اعلام می کند مبنای تصمیم گیری های بنیادی خواهد بود.

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد چگونه انجام می‌شود؟

آیا اشخاصی هستند که بتوانند به صاحبان کسب و کار سنتی کمک کنند تا بتوانند کسب و کار اینترنتی خودشان را نیز راه بیاندازند؟ 

اگر تازه کسب و کار خود را راه انداختید و یا مدتی است از راه اندازی کسب و کار شما گذاشته و نمودار رشد کسب و کار شما با شیب منفی روبه رو شده ، در رشدانش سعی می کنیم که با مشاوره حرفه ای ، وضعیت کسب و کار شما را بررسی و راهکارهای تقویتی به شما ارائه کنیم.

گام ۱
گام اول
کار را از کجا شروع کنیم؟
گام ۲
گام دوم
چیدن برنامه منظم برای کسب و کار اینترنتی
گام ۳
گام سوم
شناخت و بررسی رقبای حوزه کسب و کار اینترنتی
گام ۴
گام چهارم
اجرای برنامه راهبردی و مشاوره کسب و کار اینترنتی
گام ۵
گام پنجم
بررسی مداوم نقاط ضعف و استفاده از نقاط قوت
کسب و کارتو متحول کن
با متدهای روز دنیا

جهت دریافت مشاوره کسب و کار از رشدانش می توانید مشخصات خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت توسط کارشناسان ما با شما تماس گرفته شود.

دریافت مشاوره کسب و کار

مشاوره کسب و کار در مشهد
چرا به مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد نیازمندیم؟

امروزه با پیشرفت علم و فناوری همه چیز به سمت اینترنت و اینترنتی شدن می‌رود. هیچ کار و شاخه ای از این موضوع مستثنی نیست. اما آیا می‌توان به راحتی وارد بازار اینترنتی شد؟ اگر از افراد خبره و متخصص در این راه کمک و مشاوره بگیرید بله! تقریبا تمام کارها را می‌توان به کمک اینترنت و یک گوشی انجام داد! به دلیل ترافیک بالا و حجم کاری زیاد افراد در شبانه روز ممکن است زمانی برای خرید حضوری وجود نداشته باشد. به همین دلیل بیشتر افراد حداقل بخش زیادی از خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. در بعضی شرایط خاص هم مانند شیوع بیماری‌ها و… ( کرونا) زمانیکه قرنطینه انجام شود دیگر نمی‌توانید خرید حضوری داشته باشید. این موضوع ممکن است به صاحبان کسب و کار سنتی ضرر مالی فراوانی را وارد کند. بنابراین اگر هنوز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شروع نکرده اید پیشنهاد می‌کنیم حتما مشاوره کسب و کار اینترنتی را از دست ندهید. راه اندازی یک کسب و کار دیجیتال مارکتینگ نیازمند به مشاوره است.

مشاوره کوچینگ
هزینه کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار آنلاین چیست ؟

این سرویس جهت کسب‌و‌کارهایی که در فضای آنلاین مشغول فعالیت هستند و یا می خواهند در این فضا شروع به فعالیت کنند ،  طراحی شده است. با توجه به این که امروزه اکثر کسب و کارها وارد فضای آنلاین شده‌اند، استفاده از این خدمات می‌تواند در رشد و توسعه کسب و کار بسیار موثر باشد.

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد چگونه انجام می‌شود؟ آیا اشخاصی هستند که بتوانند به صاحبان کسب و کار سنتی کمک کنند تا بتوانند کسب و کار اینترنتی خودشان را نیز راه بیاندازند؟

پاسخ بله است! در صورتی که افراد متخصص را در این حوزه بیابید و اهدافتان را مشخص نمایید صد در صد در این راه پیشرفت هم خواهید داشت. هرچه شهری که در آن هستید بزرگتر باشد قطعا کار شما هم سخت‌تر می‌شود.

مواردی که شما احساس نیاز به مشاوره کسب و کار می‌کنید چیست؟

  • اگر شما هم هم جزو افرادی هستید که نگران کسب و کار خود با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم و اتفاقات ناخواسته هستید.
  •  کسب و کار شما پتانسیل رشد بالایی را دارد اما نمی دانید چگونه این پتانسیل را ایجاد کنید.
  •  راهی را رفته اید اما نتوانسته اید مشکلات کاری کسب و کار خود را حل کنید.
  • می‌خواهید سیستم سازی کنید تا کسب و کار شما بدون مشکل به راه خود ادامه دهد.
  • شما جزو افرادی هستید که می خواهید یک کسب و کار جدید را راه اندازی کنید اما دست نگه داشته اید چون ریسک و مشکلات مسیر را نمی‌دانید.

طبق بررسی‌ها و آمار بیش از 90% کسب و کارهای ایرانی در همان مراحل اولیه راه اندازی کسب و کار خود، با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

این مشکلات می‌تواند ناشی از عدم کارایی سایت و مسائل فنی آن باشد. بسیاری از مجموعه‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند، اما در تمامی زمینه‌ها به صورت کامل اشراف ندارند. برای مثال آنها تنها از برنامه های آماده برای طراحی سایت و سوشال خود استفاده می‌کنند.

این مسئله نه تنها امری غیر حرفه ای است بلکه می‌تواند مشکلات بسیاری را برای آن کسب و کار به وجود بیاورد. برای مثال ممکن است آن سایت به صورت ناگهانی متوقف شود یا آن‌قدر سنگین باشد که کاربری وارد آن نشود.

مشاوره کسب و کار
مشاوره کسب و کار در رشدانش

تفاوت بین کسب و کار سنتی و اینترنتی چیست؟

  • اولین تفاوتی که در آن‌ها وجود دارد سودآوری بیشتر کسب و کار اینترنتی می‌باشد! 
  • قطعا در کسب و کار اینترنتی شما نیازی به پرداخت اجاره مکان ندارید. هزینه‌های نگهداری سایت هم به مراتب کمتر است. در روزهای برفی و سخت نیز افراد می‌توانند وارد اینترنت شوند اما اگر خرید حضوری باشد قطعا به این راحتی نیست. همچنین افراد بیشتری در فضای اینترنت می‌توانند شما را ببیند که این امتیاز در خرید حضوری ممکن نمی‌باشد.
  • خرید اینترنتی برای شما زمانی را مشخص نمی‌کند! اما در خریدهای حضوری تایم بندی در روز وجود دارد. بنابراین در وقت شما هم صرفه جویی می‌شود.
  • همانطور که گفته شد هزینه‌های اضافه هم در آن حذف می‌شود. یعنی می‌توانید به راحتی همان هزینه را برای محصولات و تبلیغات برای بهبود کارتان در نظر بگیرید.
  • شما می‌توانید به راحتی محصول را معرفی کنید. یعنی در معرفی محصول هم فضای کار بیشتر و جذاب تری دارید بنابراین مشتری‌های بیشتری را می‌توانید جذب کنید.
  • به مرور زمان محصولات جدید خود را نیز معرفی نمایید.

امروزه فضاهای زیادی برای راه اندازی کسب و کار وجود دارد. یکی از آن‌ها طراحی سایت می‌باشد. سایت یکی از امن‌ترین بسترها برای خرید و فروش اینترنتی می‌باشد.

بستر دیگر هم اینستاگرام می‌باشد که در ایران بسیار معروف و پرطرفدار است. 

برای اینستاگرام هم باید تولید محتوا اینستاگرامی انجام دهید.

خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی

انجام خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

رشدانش به صورت دقیق و مرحله به مرحله در جهت تحلیل و ارائه مشاوره کسب و کار در جهت بهبود و ارتقای شرایط شما اقدام می کند . 

یکی از مهم‌ترین مواردی که در کسب و کار اینترنتی به آن احتیاج خواهید داشت طراحی سایت و در مرحله بعدی سئو و بهینه سازی سایت می‌باشد. بدون این مورد شما نمی‌توانید فروش خوبی داشته باشید زیرا در سرچ اول گوگل نخواهید بود! ۸۰ درصد مردم فقط به صفحه اول رجوع می‌کنند و تمام نیازهای خود را از خدمات سایت‌هایی که در صفحه اول گوگل هستند می‌گیرند.

مهمترین خدمات رشدانش در زمینه مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد عبارتنداز : 

سوالات متداول

بررسی مهمترین سوالاتی که ممکن است در ذهن شما راجب مشاوره کسب و کار اینترنتی پیش بیاید

موسسه رشدانش با استفاده از تجربه های موفق خود و ارائه خدمات مناسب و جلسات مشاوره ای رایگان ، در جهت ارائه استراتژی مناسب برای رسیدن به اهداف و افزایش درآمد شما ، تلاش می نماید.

به‌صورت کلی وسعت پروژه، نیاز شما و مخاطبان‌تان، میزان شفافیت اهداف، درک شما از موقعیت‌تان، وضعیت فعلی سند استراتژی شما و مواردی از این قبیل در قیمت‌گذاری محاسبه می‌شود. هم‌چنین امکان محاسبه هزینه به‌صورت ساعتی نیز وجود دارد.

در صورتی که هر مدل کسب و کاری دارید ولی از شرایط موجود راضی نیستید پیشنهاد میکنم یک جلسه مشاوره با متخصصان ما داشته باشید تا اهداف و استراتژی های شما به صورت کامل بررسی شود و نقشه راه مناسبی در اختیار شما قرار گیرد.

برای دریافت مشاوره کسب‌و‌کار امکان برگزاری جلسات حضوری در مشهد ، آنلاین، تلفنی و ایمیل وجود دارد.

بله در صورت ثبت درخواست جلسه مشاوره کسب و کار ، امکان تدوین مدل کسب و کار وجود دارد.

خبرنامه

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آکادمی رشدانش ، علاوه بر دریافت جدیدترین آموزش ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی، از تخفیف ها و جشنواره های فروش زودتر از همه با خبر شوید…

اسکرول به بالا