تولید محتوای اینستاگرامی

تولید محتوا اینستاگرامی چیست؟

 چگونه می توانیم ازطریق تولید محتوا پیج اینستاگرام را بالا بیاوریم؟

محیط اینستاگرام یکی از محبوب ترین و معروف ترین محیط های شبکه فضای مجازی در ایران است که امروزه افراد زیادی در آن کسب فعالیت می کنند. هم صاحبان کسب و کار و فروشگاه های بزرگ و هم خانم های خاندار که از طریق بلاگری شروع به کسب و کار مجازی کرده اند. پس اگر شما هم فروشگاه و خدماتی دارید و هنوز در اینستاگرام فعالیتی نکرده اید هم اکنون دست به کار شده و شروع به تولید محتوای مرتبط و عالی کنید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان و استراتژی محتوا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تولید محتوای اینستاگرامی
نکات مهم تولید محتوا اینستاگرامی

چرا تولید محتوای اینستاگرامی ضرورت دارد ؟

فاکتور اصلی در تولید محتوای اینستاگرام

اصلی‌ترین فاکتور برای داشتن پیج خوب در اینستاگرام تولید محتوا است.اصلی ترین راه برای بازاریابی پیج اینستاگرام تولید محتوا جذاب و باکیفیت است. این نکته برای کسانی که پیج‌های تجاری دارند و بازاریابی مجازی انجام می‌دهند از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای مثال شما اگر پیج فروش لباس دارید ولی محتوای خوبی برای آن تهیه نکنید یا عکس و فیلم‌هایی جذاب برای مخاطبانتان در اینستاگرام به اشتراک نگذارید موفقیت و پیشرفت کمتری خواهید داشت. 

اما رقابت در اینستاگرام هم مانند همان سایت است. فقط در سایت ها به کمک سئو و بهینه سازی سایت می‌توانیم سایت خود را از رقبا بالاتر ببریم. در شبکه‌ی اینستاگرام شما به کمک تولید محتوای اینستاگرامی می‌توانید نسبت به رقبا در سرچ‌های هشتگ دار بهتر نشان داده شوید.

اگر به اطرافتان نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که مردم زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرد. شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام، توییت فیسبوک و… به دلیل محتوای جذابی که دارند به طرز عجیبی در زندگی این روزهای مردم نفوذ کرده‌اند. اینستاگرام در حال حاضر تأثیرگذارترین شبکه‌ اجتماعی است که بالغ‌ بر 80 درصد مردم از آن استفاده می‌کنند و زمان بسیاری را پای گوشی‌های خود صرف دیدن ویدئوها و عکس‌های اینستاگرام می‌کنند. تولید محتوا در اینستاگرام مهم‌ترین عامل برای جذب مخاطب و پیشرفت پیج‌های اینستاگرام است و برای تبلیغات اینستاگرام اهمیت زیادی پیدا می‌کند، زیرا باعث می‌شود تا کاربر با مطالعه‌ی محتوای مناسب و جذاب طرفدار پیج شود و آن را دنبال کند.

اصلی‌ترین فاکتور برای داشتن پیج خوب در اینستاگرام تولید محتوا است.اصلی ترین راه برای بازاریابی پیج اینستاگرام تولید محتوا جذاب و باکیفیت است. این نکته برای کسانی که پیج‌های تجاری دارند و بازاریابی مجازی انجام می‌دهند از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای مثال شما اگر پیج فروش لباس دارید ولی محتوای خوبی برای آن تهیه نکنید یا عکس و فیلم‌هایی جذاب برای مخاطبانتان در اینستاگرام به اشتراک نگذارید موفقیت و پیشرفت کمتری خواهید داشت. 

اما رقابت در اینستاگرام هم مانند همان سایت است. فقط در سایت ها به کمک سئو و بهینه سازی سایت می‌توانیم سایت خود را از رقبا بالاتر ببریم. در شبکه‌ی اینستاگرام شما به کمک تولید محتوای اینستاگرامی می‌توانید نسبت به رقبا در سرچ‌های هشتگ دار بهتر نشان داده شوید.

اگر به اطرافتان نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که مردم زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرد. شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام، توییت فیسبوک و… به دلیل محتوای جذابی که دارند به طرز عجیبی در زندگی این روزهای مردم نفوذ کرده‌اند. اینستاگرام در حال حاضر تأثیرگذارترین شبکه‌ اجتماعی است که بالغ‌ بر 80 درصد مردم از آن استفاده می‌کنند و زمان بسیاری را پای گوشی‌های خود صرف دیدن ویدئوها و عکس‌های اینستاگرام می‌کنند. تولید محتوا در اینستاگرام مهم‌ترین عامل برای جذب مخاطب و پیشرفت پیج‌های اینستاگرام است و برای تبلیغات اینستاگرام اهمیت زیادی پیدا می‌کند، زیرا باعث می‌شود تا کاربر با مطالعه‌ی محتوای مناسب و جذاب طرفدار پیج شود و آن را دنبال کند.

ویژگی های تولید محتوای اینستاگرامی

بهترین تولید محتوای اینستاگرامی ، محتوایی است که دارای ویژگی های زیر باشد : 

تولید محتوا اینستاگرامی

در واقع تولید محتوای اینستاگرامی یکی از انواع تولید محتوا متنی نیز به شمار می‌آید.

ویژگی‌های تولید محتوای اینستاگرامی

بهترین تولید محتوای اینستاگرامی تولید محتوایی است که: 

  • طراحی باکیفیت در آن انجام شده باشد. 
  • انتقال سریع پیام تبلیغاتی. از آنجایی که بیشتر افراد شاغل هستند زمان کافی برای زیاد چک کردن شبکه‌های اجتماعی ندارند. در واقع باید محتوا طوری باشد که وقت کاربر را نگیرد و اصل مطلب را سریع بیان کند. محتواهای طولانی کاربر پسند نیست.
  • ایده‌های مفهومی خلاق. هرچه بیشتر سراغ ایده‌های جدید بروید سایتتان زودتر رشد می‌کند.
  • مخاطب محور
  • این مهم است که شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام، انواع فرمت‌های محتوا را برای کاربران خود در دسترس قرار دهید. برای اینکار می‌توانید از به اشتراک گذاشتن حداکثر ده پست، یک آلبوم بوجود آورده و همچنین با استفاده از یک فیلم ۶۰ ثانیه‌ای، که یک روش عالی برای نشان دادن محصولات در قالب یک مثال یا صرفاً یک آموزش کوتاه یا نمایش است، به تولید محتوا بپردازید.

    مراقب باشید که با عکس‌های زیاد از محصول خود، کاربر را تحت فشار قرار ندهید؛ همچنین می‌توانید با تنوع بخشیدن به مضامین محتوای عکسی، کاربران خود را تشویق به خواندن ادامه پست کنید. سرانجام می‌توانید گامی به جلو برداشته و به سمت ایجاد گیف بروید. اینستاگرام، گیف ها را به عنوان ویدیو می‌شناسد، این گیف ها یک راه آسان و مناسب برای تعامل با کاربران است، زیرا کاربران به آنها علاقه دارند.

  • مسیر جذب مخاطب را بشناسید

    برای موفق شدن در اینستاگرام ابتدا باید هدف خود را مشخص و سپس مخاطب خود را بشناسید تا در نهایت بتوانید برند خود را به درستی معرفی کنید.  تولید محتوا و تعامل بیشتر با مخاطبان آن‌ها را در نهایت به مشتریان همیشگی تبدیل ‌می‌کند.

    همچنین باید رقبای خود را بررسی کرده تا ببینید چطور می‌توان با الهام گرفتن از محتواهای دیگران و بدون کپی برداری از آن‌ها،  ایده‌های خود را عملی کنیم. نکته قابل توجه اینجاست که با شناخت رقبا و فعالیت‌های آنان متوجه می‌شویم که چه فعالیت‌هایی هست که تا به حال انجام نشده و می‌تواند برگ برنده ما در تولید محتوا و جلب توجه مخاطبان باشد.

  • از عکس های باکیفیت در آن استفاده شده است.
  • تقویم محتوا داشته باشید

    به طور متوسط برندها در هر هفته ۶ تصویر جدید را روی صفحه خود منتشر می‌کنند. به عبارت دیگر، صفحات این برندها در سال ۳۰۰ پست مختلف را منتشر می‌کنند! وقتی چنین حجمی از محتوا را در صفحه خود منتشر می‌‌کنید، تشخیص اینکه پست بعدی شما چه چیزی باشد و تا به حال چه پست‌هایی را منتشر کردید، بسیار سخت خواهد شد.

    اینجاست که باید با ساختن یک تقویم محتوایی مناسب هم در وقت خود صرفه‌جویی کنید و هم حضور خود را در اینستاگرام به درستی مدیریت کنید. در تقویم خود نوع محتوایی که قرار است کار کنید (موضوع پست، اینکه عکس است یا ویدیو و …) را مشخص کنید و علاوه بر آن، کپشن، هشتگ‌ها و زمان انتشار پست را نیز بنویسید. تنها با برنامه‌ریزی و تدوام است که در اینستاگرام به موفقیت می‌رسید. احتمالا اگر تقویم محتوایی نداشته باشید، دست به دامن پست‌های لحظه‌ آخری می‌شوید که خیلی از استانداردهای شما را زیر پا می‌گذارند.

  • از تبلیغات زیاد پرهیز کنید

    یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم پرهیز کردن از تبلیغات به صورت پشت سر هم است. معمولا کاربران در اینستاگرام علاقه‌ای به دیدن تبلیغات پی در پی ندارند و صفحاتی که به صورت مداوم این کار را انجام می‌دهند، آنفالو می‌کنند.

    پس بهتر است توجه خود را بیشتر روی تولید محتوای با کیفیت و جذاب گذاشته و در استراتژی محتوای خود با ریتم مشخص و به اندازه‌ای محصولات و خدمات خود را معرفی کنیم تا احساس رضایت بیشتری را در مخاطبمان ایجاد کنیم.

  • از هشتگ‌ها نهایت استفاده را ببرید

    استفاده درست از هشتگ‌ها، راهی رایگان و مناسب برای دیده شدن بیشتر پست‌های شما است. با راه‌اندازی طوفان فکری با دیگر اعضای تیمتان و یا تحلیل پست‌های موفق صفحه‌های رقیب یا هم موضوع خود، سعی کنید بهترین هشتگ‌ها را پیدا کنید و آن‌ها را به کار بگیرید.

    البته این را هم در نظر بگیرید که نباید در استفاده از هشتگ‌ها زیاده‌روی کنید. سعی کنید رویه طبیعی اما موثری داشته باشید.

خدمات تولید محتوا اینستاگرام در مشهد

انجام تولید محتوا اینستاگرام در مشهد

خدمات تولید محتوا اینستاگرام در مشهد

در رشدانش با بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص تولید محتوا اینستاگرامی ، امکان ارائه خدمات تولید محتوا اینستاگرام در مشهد را داریم.

در خدمات تولید محتوای اینستاگرام در مشهد ، خدماتی به صورت زیر ارائه می کنیم : 

در صورت مشاوره با تیم محتوای رشدانش تماس بگیرید.

به طور کلی این موضوع را در نظر بگیرید که حتما باید محتوای جذاب داشته باشید تا پیج شما و در نهایت فروش شما پیشرفت داشته باشد.

اگر هنوز کسب و کار اینترنتی خود را راه نینداخته اید می‌توانید از مشاوره کسب و کار اینترنتی ما کمک بگیرید.

اگر میخواهید کسب و کارتان در اینستاگرام رونق پیدا کند باید حتما این نکته را توجه کنید که ابتدا هدفتان را مشخص کرده باشید و سپس برنامه‌ی دقیقی را تنظیم کرده و طبق آن هر روز پیش بروید.

اگر می‌خواهید در مورد تولید محتوای اینستاگرامی پیج شما راهنمایی‌های لازم و استراتژی مخصوص خود را داشته باشید می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. 

در مورد هزینه‌های تولید محتوا در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام این نکته را باید بدانید که کاملا متفاوت است و با توجه به نوع پیج شما و زمانی که باید برای آن گذاشته شود محاسبه می‌شود.

سوالات متداول

با توجه به شرایط متنوع در تولید محتوا اینستاگرامی بهتر است جهت تعیین دقیق هزینه تولید محتوا در اینستاگرام با ما تماس بگیرید. 09157242131

این خدمات شامل طراحی پست، اینستاگرام و IGTV است که به صورت کاملا حرفه ای توسط متخصصین رشدانش انجام می شود
برای این کار ابتدا با شماره 09157242131 تماس می گیرید تا برای شما یک مشاوره حضوری و تلفنی رایگان قرار بدهیم. پس از انتخاب پکیج سفارش تان را ثبت می کنیم.
خبرنامه

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آکادمی رشدانش ، علاوه بر دریافت جدیدترین آموزش ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی، از تخفیف ها و جشنواره های فروش زودتر از همه با خبر شوید…

اسکرول به بالا