راهنمای خرید بهترین هاست ایرانی
خانه » آموزش طراحی سایت » خرید بهترین هاست ایرانی

خرید بهترین هاست ایرانی

خرید بهترین هاست ایرانی و راهنمای جامع آن را در این مقاله مطالعه کنید…

انتخاب هاست مناسب ، پرسرعت و با کیفیت یکی از دغدغه های وب مستران و صاحبان کسب و کار هست که ابتدایی ترین نیاز شروع یک کسب و کار اینترنتی به شمار می آید. با توجه به محدودیت های بین المللی امکان خرید هاست های بین المللی وجود ندارد و باید از بین هاستینگ های ایرانی ، اقدام به خرید کنیم. حال این سوال پیش می آید که کدام شرکت هاستینگ ایرانی بهتر است و امکانات مناسبی در اختیار شما قرار می دهد ؟ در این مقاله قصد داریم چند شرکت هاستینگ ایرانی را به شما معرفی کنیم و با معیارهای مختلفی به تحلیل ان ها بپردازیم.

آشنایی با خرید بهترین هاست ایرانی

مقایسه هاستینگ های ایرانی

در این بخش مقاله قصد داریم با چند شاخص عملکرد مهم به بررسی و مقایسه هاستینگ های ایرانی بپردازیم و به شما این قدرت را دهیم تا بتوانید آنچه نیاز دارید را به درستی انتخاب کنید.

برندهای خرید بهترین هاستینگ ایرانی

شرکت های متعددی در جهت ارائه هاستینگ و خدمات آن اقدام می کنند که برخی از مطرح ترین ها را در اینجا بررسی خواهیم کرد برندهایی مثل : ایران سرور – میزبان فا – پارس پک – هاست ایران – هاست نگار – میهن وب هاست – ایران هاست – لیمو هاست – نت افزار – میزبان فا و…

لیمو هاست

لیمو هاست را می توان یکی از با کیفیت ترین هاست های ایرانی در نظر گرفت که از پشتیبانی ، قیمت و سرعت مناسبی برخوردار است. سرعت بالای لود و ریسپانس در لیموهاست را نمی توان فقط  به سخت افزارها، هارد های NVMe و وب سرور لایت اسپید مرتبط دانست. بلکه معماری زیرساخت و همچنین تقسیم عادلانه منابع نیز نقش مهمی در آن دارد. منابع سخت افزاری و امنیت اطلاعات در لیمو هاست از شرایط عالی بهره می گیرد.

لیمو هاست مجهز به لایسنس اورجینال راهکار امنیتی Imunify360 است. این سرویس مجهز به هوش مصنوعی پیشرفته است و دائما قوانین امنیتی آن بروزرسانی می‌شود. Imunify360 ترافیک سرورها را به صورت منظم تجزیه تحلیل و با فیلترهای traffic scrubbing  ترافیک مجاز را از غیرمجاز جدا می‌کند و  جلوی حملات مخرب را می‌گیرد.

ایران سرور

ایران سرور یکی از شرکت های قدیمی در زمینه ارائه خدمات هاستینگ در ایران می باشد و یکی از بهترین و مطمئن ترین شرکت های هاستینگ در ایران به شما می آید. از لحاظ سرعت سایت ها نیز در صورت انتخاب سرویس مناسب ( مثل انتخاب هاست وردپرسی برای سایت های وردپرسی ) سرعت مناسبی بدست می آید.

پشتیبانی ایران سرور نیز یکی از نقاط قوت این هاستینگ به شمار می آید و استفاده از کارشناسان مجرب و سرعت پاسخگویی از ویژگی های پشتیبانی ایران سرور به شمار می آید.

قیمت های ایران سرور در رده هاستینگ های گران قیمت محسوب می شود البته که با توجه به خدمات و امکانات این هاستینگ ، قیمت آن معقول به حساب می آید و نمی توان با شرکت های ضعیف تر این قیمت را مقایسه کرد چون شما تنها به میزان فضا پول نمی دهید و باید تمامی شاخص ها را در کنار هم بررسی کنید و از یک مجموعه مناسب و قدرتمند خرید انجام دهید.

میهن وب هاست

شرکت میهن وب هاست یکی از قدیمی ترین شرکت های هاستینگ با 170 هزار مشترک هست که می توان گفت هاست های مختلفی را متناسب با شرایط شما ارائه میدهد. سرویس های میهن وب هاست از سرعت مناسبی برخوردار هست و خدمات جالبی در خصوص افزایش سرعت و امنیت به شما ارائه می دهند. حتی امکان انتخاب و نصب قالب وردپرس یا انتقال وبلاگ ها به وب سایت را در اختیار می گذارند.

قیمت میهن وب هاست نسبت سایر هاستینگ ها ، قیمتی منطقی و مناسب می باشد و برای شروع کار ، پلن های ارزان قیمتی در اختیار می گذارند. به گفته یاسرعطارباشی مدیر آکادمی رشدانش ، زمانی که تازه فعالیت طراحی سایت را شروع کرده بودم و چند سایت راه اندازی کردم از سرویس های میهن وب هاست استفاده کردم که از لحاظ پشتیبانی بسیار راضی بودم .

برخی از قابلیت های هاستینگ میهن وب هاست عبارتنداز : ارائه خدمات ابری ، سرور مجازی ، طراحی وب ، برنامه نویسی ، سرور اختصاصی ، میزبانی وب

میهن وب هاست در برخی سرویس ها از هارد‌های NVME استفاده می‌کند که باعث افزایش سرعت سایت شما خواهد شد. ضمن اینکه از وب سرور لایت اسپید استفاده می‌کند که قابلیت نصب پلاگین رایگان لایت اسپید کش را برای شما فراهم خواهد کرد.

هاست پیشنهادی رشدانش

اینکه کدام یک از هاست های پیشنهاد شده می تواند بهترین هاستینگ باشد بستگی به سطح توقع شما ، میزان منابع و درخواست مشتری دارد . شما باید با توجه به مجموع پارامترها به انتخاب هاست مناسب بروید.

نکات خرید بهترین هاست ایرانی

  • امنیت: توجه به امنیت یکی از مهم ترین نکات خرید بهترین هاست ایرانی می باشد. زیرا امنیت در سایت بسیار اهمیت دارد. 

امنیت سایت وردپرس

  • سرعت بالا: سرعت در سئو و بهینه سازی سایت حرف اول را می زند! اگر یک سایت دیر لود شود قطعا کاربر آن را می بندد و سراغ سایت های دیگر می رود! پس توجه کنید که یکی از نکات خرید بهترین هاست ایرانی داشتن سرعت بالا و خوب می باشد. 

ویژگی های خرید بهترین هاست ایرانی

  • در دسترس بودن سرور (آپ تایم بودن بالا) : یکی از مهمترین مواردی که هم شما و هم هر شرکت هاستینگی باید به آن اهمیت بدهد در دسترس بودن سرور یا آپ تایم بودن آن است. معمولا شرکت های میزبانی وب ایران آپ تایم 99 درصد را تضمین می کنند. یعنی در طول ماه یک درصد از سرور در دسترس نخواهد بود! البته تضمین 100% آپ تایم بودن تقریبا محال است.

  • گواهینامه SSL

    پروتکل SSL، سایت مورد نظر را مجهز به پروتکل امن یا همان HTTPS می کند. معمولا این مورد را اکثر شرکت های هاستینگ به صورت رایگان ارائه می کنند که رایگان بودن آن از کیفیت آن کاسته و به نظر من استفاده نکردن از آن بهتر از استفاده کردن از آن است.

  • سخت افزار قوی

    سخت افزار به کار رفته در سرور ها بسیار مهم است. به عنوان مثال استفاده از تکنولوژی های جدید و هارد پر سرعت در هاست ها بسیار اهمیت بالایی دارد. هاستینگ خوب باید از سخت افزارها و تکنولوژی های جدید در کانفیگ سرور های خود استفاده کند. همینطور داشتن وب سرور پر سرعت و مورد اعتماد از دیگر ویژگی ها یک هاست مطمئن با سخت افزار قوی است.

در هاست های وردپرسی خبری از محدودیت های Max_Post_Size و Max_Upload_Size نیست. بسیاری از کاربران وردپرسی که از هاست های معمولی استفاده می کنند معمولا با این محدودیت ها مواجه می شوند.

خرید بهترین هاست ایرانی و سرعت بالا

در هاستی که مخصوص وردپرس است به دلیل استفاده بیشتر وردپرس از منابع سخت افزاری، نباید محدودیتی در منابع وجود داشته باشد. این دقیقا همینطور می باشد. هاست های مخصوص وردپرس فاقد چنین محدودیت هایی هستند.

در هاست های وردپرسی یک سری از توابع PHP بدون محدودیت هستند و هم چنین ورژن پی اچ پی آن مطابق به آخرین ورژن سایت ساز وردپرس می باشد.

همچنین روی هاست های وردپرسی تکنولوژی gzip فعال است. به دلیل اینکه برای پاسخ دهی به درخواست های کاربران مجبور است حجم بالایی را در آن واحد لود کند به همین دلیل نیاز به یک فشرده ساز قوی روی هاست های وردپرسی ضروری است.

مقالات مرتبط

راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی چگونه است؟
آموزش طراحی سایت

راه اندازی سایت فروشگاهی اینترنتی ( آموزش صفر تا صد استراتژی فروشگاه آنلاین )

زمان مطالعه: 10 دقیقه راه اندازی سایت فروشگاهی به چه صورتی است؟ برای اینکه یک سایت فروشگاه اینترنتی باکیفیت و فروش بالا داشته باشیم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ آیا تا به حال

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 10 =

خبرنامه

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آکادمی رشدانش ، علاوه بر دریافت جدیدترین آموزش ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی، از تخفیف ها و جشنواره های فروش زودتر از همه با خبر شوید…

اسکرول به بالا