برون سپاری سئو
خانه » آموزش سئو » دلایل برون سپاری سئو چیست؟ مراحل برون سپاری سئو

دلایل برون سپاری سئو چیست؟ مراحل برون سپاری سئو

برون سپاری سئو چیست؟ علت اهمیت برون سپاری سئو برای مدیران کسب و کار چیست؟ 

در این مقاله قصد داریم به چرایی برون سپاری سئو و مراحل و روند برون سپاری سئو و همچنین شاخص هایی که باید تیم برون سپار داشته باشد بپردازیم. همچنین اینکه شما به چه صورت باید فرآیند سئو سایت خود تحت نظر داشته باشید و آن را کنترل کنید می پردازیم.

برون سپاری سئو چیست ؟

برون سپاری پروژه سئو به معنی اعطای مدیریت سئو سایت به افراد متخصص است که هر چند عضو تیم شما نیستند، اما تجربه مناسب و خوبی در زمینه سئو سایت‌های مشابه با سایت شما را دارند. در واقع با این راهکار شما با بهره گیری از تخصص و تجربه افراد می توانید بسیار سریعتر و مطمئن تر به اهداف بزرگی در کسب و کار ، دست یابید.

 

دلایل برون سپاری سئو

 

چرا باید سئو را برون سپاری کنیم؟

یکی از سوال های مهمی که در مورد سئو وجود دارد این است که اکثر صاحبان کسب و کار با توجه به اینکه سئو را آموزش دیده اند فکر می کنند انجام آن نیز به همین سادگی است و با یک کارشناس سئو می توانند به جنگ با غول های رقیب بروند. مسلم است در صورتی که صنعت شما از رقبای ضعیف تر و با دانش معمولی تر برخوردار باشد شما می توانید نتیجه مناسبی بگیرید در غیر اینصورت ، کسب نتیجه تقریبا امری غیرممکن است و باید علاوه بر ایجاد زیرساخت سئویی در کسب و کار خود ، از یک مشاور سئو نیز بهره بگیرید. حتما مقاله چگونگی تشکیل تیم سئو را مطالعه نمایید.

مشاور سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد نیز می تواند مقاله مناسبی برای شما صاحبان کسب و کار باشد.

همه چیز در مورد سئو و بهینه سازی سایت

شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید روی قسمت های مهم تر و حساس تر سازمان خود تمرکز کنید و برنامه ریزی کنید. قسمت هایی مثل منابع انسانی ، حسابداری ، خرید و فروش . اینکه شما برای یک راهکار بازاریابی مثل سئو ، زمان بگذارید کاری است قطعا اشتباه که آسیب های جبران ناپذیری برای شما ایجاد خواهد کرد.

مزایای برون سپاری سئو

در ادامه قصد داریم برخی از مهمترین مزیت هایی که با برون سپاری سئو بدست خواهید آورد را بررسی کنیم.

  • حق انتخاب

شما با بررسی شرکت های مختلف و نمونه کارهای آن ها می توانید بهترین گزینه را انتخاب و در جهت عقد قرارداد اقدام کنید.

  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب

یکی از مهمترین بخش های سئو که می تواند در آینده سئو کسب و کار شما تاثیرگذار باشد انتخاب کلمات کلیدی مناسب با نرخ تبدیل بالا می باشد که با انتخاب تیم برون سپار سئو و مشخص کردن اهداف خود برای تیم می توانید خیال خود را از این بابت راحت کنید.

 

مزایای برون سپاری سئو

  • صرفه جویی در وقت

با برون سپاری سئو تا حد زیادی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و زمان خود را برای انجام کارهای حیاتی سازمان قرار دهید.

  • صرفه جویی در هزینه

در بسیاری موارد شما برای ایجاد یک زیرساخت سئویی در سازمان نیاز به انجام هزینه های مختلفی دارید که با برون سپاری می توانید در انجام بسیاری از هزینه ها ، صرفه جویی کنید.

  • استفاده از دانش و تخصص افراد با تجربه

شما با برون سپاری سئو می توانید از دانش و تخصص افراد با تجربه در این صنعت استفاده کنید.

معایب برون سپاری سئو

مسلم است که هر کار و اقدامی علاوه بر مزایا ، معایبی نیز به دنبال خواهد داشت. برخی از معایب برون سپاری سئو عبارتنداز :

1. ایجاد وابستگی: برون‌سپاری سئو اگرچه می‌تواند کارهای شما را سریع‌تر و دقیق‌تر به نتیجه برساند اما شما برای سئو همیشه به یک شرکت خارجی نیازمند خواهید بود.

2. محاسبه هزینه‌ها: محاسبه هزینه‌های آشکار و نهان برون سپاری، همیشه راحت نخواهد بود.

3. شرایط سازمانی متفاوت: هر شرکت شرایط سازمانی مخصوص به خود را دارد. در برون سپاری سئو شما باید با قوانین و شرایط پیمانکار کنار بیایید.

شاخص های تیم برون سپار سئو

تیمی که قرار است سئو کسب و کار شما را برعهده بگیرد باید از یک سری ویژگی های مناسبی بهره بگیرد و این وظیفه شماست که آن ها را بررسی کنید و سپس سئو کسب و کار خود را به آن ها بسپارید.

نمونه کارهای سئو

در مرحله اول باید از تیم برون سپار بخواهید تا نمونه کارهای موفقی که در زمینه سئو داشته در اختیار شما قرار دهد. نیاز هست که با دقت نمونه کارها را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید.

ارائه گزارش

تیم برون سپار باید در هر مرحله گزارش های منظمی را در اختیار شما قرار دهد که در آن گزارش ها علاوه بر کارهای انجام شده ، اهداف و برنامه های پیش رو نیز در اختیار شما قرار گیرد.

استراتژی هدفمند

شرکتی که بتواند به شما برنامه و استراتژی مشخص و هدفمندی ارائه دهد، بهترین گزینه برای برون سپاری سئو و بهینه سازی سایت خواهد بود. بدون داشتن استراتژی و برنامه، تمامی فعالیت‌های شما بیهوده و بدون فایده خواهد بود.

دید واقع بینانه

برنامه ای که توسط تیم برون سپار سئو ارائه می گردد باید مطابق با واقعیت باشد و ارائه آینده ای غیرقابل باور تنها جهت بستن قرارداد می باشد که آینده ای جز شکست نخواهد داشت.

نتیجه گیری 

با توجه به بررسی ماهیت برون سپاری سئو و شاخص های مناسب تیم برون سپار و مزیت های برون سپاری سئو ، بهتر است عملیات برون سپاری سئو را هر چه سریعتر انجام دهید و لحظه ای تامل نکنید. بهتر است در انتخاب تیم برون سپار حساسیت کافی را بخرج دهید و در مرحله بعدی با اعتماد کامل اطلاعات کسب و کار خود را در اختیارشان قرار دهید تا بتوانند بهترین نتیجه را برای شما ایجاد کنند.

بهترین شرکت های سئو در تأثیرگذاری بر تجارت شما بسیار فراتر از رتبه بندی و ترافیک ارگانیک هستند. آنها به دنبال جذب مشتری ، درآمد و سهم بازار شما هستند. آنها به شما امکان می دهند از هزینه های پایین جستجوی ارگانیک استفاده کنید تا بتوانید هزینه رسانه پرداختی خود را به شدت کاهش دهید.

روش های کسب درآمد از سئو

شرکتهای سئو می دانند چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست وقتی که صحبت از ارزش جستجوی ارگانیک می شود. آنها می توانند به شما کمک کنند هم سریع برنده شوید و هم یک استراتژی بلند مدت ایجاد کنید که منجر به ایجاد ترافیک جستجوی ارگانیک شود. برون سپاری سئو خود به یک شرکت سئو باتجربه به شما امکان می دهد سریعتر نتیجه بگیرید و شما را از اشتباهات پرهزینه نجات می دهد.

 

معایب برون سپاری سئو و بهینه سازی سایت

بزرگترین دلیل برون سپاری SEO این است که به شما امکان می دهد در حالی که از تخصص سئو بهره مند می شوید و نتایج ارگانیک شما را بیش از آنچه که خودتان می خواهید به ارمغان بیاورد ، به بهترین کار خود بپردازید.

مهارت های سئوکار

شما می توانید به جای اینکه هزاران ساعت در سایت SEO صرف کنید ، باید بر توسعه استراتژی بازاریابی خود و بهبود ادغام بازاریابی در کانال (و در بخشهای داخلی) تمرکز کنید.

با برون سپاری SEO ، در واقع شما تیم خود را گسترش می دهید ، بدون اینکه سربار استخدام یک تیم داخلی باشد. شما از استراتژیست ها و متخصصان SEO که از طریق کار با چندین مشتری در صنایع مختلف تخصص کسب کرده اند ، اطلاعاتی کسب می کنید. این به SEO شما نگاه تازه ای نسبت به موثرترین استراتژی ها و تکنیک های تجاری شما می بخشد.

پیچیدگی SEO به این معنی است که منحنی یادگیری نسبتاً زیادی دارد. تبحر در تمام مهارت ها و ابزارهای مورد نیاز برای اجرای موثر سئو چالش برانگیز است و به زمان نسبتاً کمی نیاز دارد. انتظار داشته باشید که زمان زیادی را صرف رسیدن اعضای تیم به سطح مهارت کافی کنید.

و حتی وقتی این کار را می کنید ، به ندرت پیش می آید که فردی بخواهد در سئو فنی و ایجاد محتوا مهارت داشته باشد ، یا در تحلیل شکاف محتوا و ارتباط وبلاگ و غیره هنگامی که SEO را به خارج از کشور سپردید ، در حال استخدام تیمی متشکل از افراد متخصص هستید که می توانند زمین را هدف قرار دهند. این به نتایج سریعتر تبدیل می شود.

آیا انجام سئو کار ساده ای است؟

بسیاری از مدیران کسب و کار اعتقاد دارند که سئو ، کاری آسان هست و در کنار سایر فعالیت های کسب و کار ، می توانند در چند جلسه سئو را یاد بگیرند و خودشان انجام دهند.

من با قسمت اولش موافقم ولی قسمت دوم به این سادگیا نیست. شاید شما بتونید در مدت زمان کوتاهی مثلا 10 جلسه ، صفر تا صد سئو را یاد بگیرید ولی انجام آن نیاز به یک تیم و برنامه ریزی بلندمدت و بررسی مداوم داره. 

پیشنهاد من ، برون سپاری سئو هست زیرا شما به عنوان یک مدیر کسب و کار باید بسیاری از فرآیندها و فعالیت های درون سازمانی را کنترل و برای اهداف کلان کسب و کار خود برنامه ریزی کنید. پس شک نکنید و کار را به کاردون بسپرید. اگه نیاز به مشاوره دارید تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

سئو یوتیوب
آموزش تولید محتوا

سئو یوتیوب چیست؟

زمان مطالعه: 13 دقیقه سئو یوتیوب چیست؟ راهنمای کامل سئو یوتیوب را در این مقاله به طور کامل ذکر کردیم. پس تا انتها همراه ما باشید. یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان و

توضیحات بیشتر »
بهترین ابزارهای مدیریت محتوا
آموزش سئو

بهترین ابزارهای مدیریت محتوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه بهترین ابزارهای مدیریت محتوا کدام است؟ آیا ابزارهای مدیریت محتوا را می شناسید؟ شما برای کسب موفقیت در کسب و کار اینترنتی باید از بهترین ابزارهای مدیریت محتوا بهره بگیرید.

توضیحات بیشتر »
هیپ مپ سایت
آموزش راه اندازی کسب و کار

هیپ مپ سایت چیست؟ هیپ مپ سایت یا نقشه حرارتی برای وردپرس

زمان مطالعه: 13 دقیقه هیپ مپ سایت را می شناسید؟ مایل به دانستن این هستید که کاربران شما چگونه با وب‌سایت شما تعامل می‌کنند؟ ابزارها و پلاگین‌های نقشه‌های حرارتی می‌توانند به شما کمک کنند

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =

خبرنامه

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آکادمی رشدانش ، علاوه بر دریافت جدیدترین آموزش ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی، از تخفیف ها و جشنواره های فروش زودتر از همه با خبر شوید…

اسکرول به بالا