روش پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب
خانه » آموزش تولید محتوا » روش پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب

روش پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب

پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب برای سئو و بهینه سازی سایت به چه صورتی انجام می‌شود؟ آیا برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب ابزار و راهی وجود دارد؟ 

اگر شما هم یک سئوکار و یا محتوانویس باشید و قصد تولید محتوای متنی داشته باشید باید به دنبال پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب باشید. همانطور که می‌دانید مهم ترین موضوعی که برای محتوا وجود دارد کلمه کلیدی مناسب می‌باشد. اگر شما بتوانید کلمه کلیدی را به درستی انتخاب کنید صد در صد محتوای شما هدفمند خواهد شد. 

 یکی از مهم ترین این اصول، انتخاب کلمات کلیدی است. این کلمات در واقع همان عبارت هایی هستند که منجر به جذب بازدید کننده از گوگل و دیده شدن در نتایج جست و جو خواهند شد. هر چقدر در انتخاب صحیح این کلمات و عبارت های کلیدی دقت بیشتری به خرج دهید، احتمال موفقیت تان نیز بیشتر خواهد شد.

اساس عملکرد سئو بر پایه کلمات کلیدی جستجو شده است. در مرحله بعدی فاکتورهایی مانند بهینه‌سازی صفحات، تولید محتوا باکیفیت، تجربه کاربر از سایت (UX)، قصد و هدف کاربر و چندین فاکتور دیگر اهمیت دارند. کلمات کلیدی که شما برای سایت انتخاب می‌نمایید برای موفقیت سایت در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد. انتخاب کلمات کلیدی صحیح و مناسب همیشه آسان نیست. برای اینکه متوجه شوید یک کلمه کلیدی برای شما مفید است نیاز به اطلاعات زیادی دارید.

کلمه کلیدی چیست ؟

کلمه کلیدی یا keyword ، کلمه یا عبارتی است که قصد داریم سایت خود را بر اساس آن سئو کنیم و در آن کلمه یا کلمات مشابه ، رتبه بگیریم.

لانگ تیل کیورد (Long Tail Keyword) یا کلمه کلیدی دم دراز چیست؟

وقتی تعداد سیلابس های عبارت کلیدی از 3 تا بیشتر میشود، آن کلمه کلیدی لانگ تیل کیورد محسوب میشود. در بسیاری موارد شما با شناسایی کلمات کلیدی لانگ تیل می توانید نرخ تبدیل خوبی از ورودی ها بگیرید. 

پیشنهاد می شود در ابتدای شروع عملیات سئو ، با کلمات کلیدی لانگ تیل ، سئو را شروع کنید چون با توجه به رقابت کمتر در این کلمات ، امکان گرفتن ورودی افزایش می یابد.

کلمات کلیدی لانگ تیل یا دم دراز
ابزار کلمات کلیدی

شاخص های تحقیق کلمات کلیدی

بهتر است جهت تحقیق دقیق تر کلمات کلیدی یک سری شاخص برای خود داشته باشید تا بتوانید به صورت دقیق تری کلمات کلیدی را اولویت بندی و دسته بندی کنید. در این بخش قصد داریم سه پارامتر اصلی در تحقیق کلمات کلیدی را به شما معرفی کنیم.

  • حجم جستجو search volume

حجم جستجو یکی از شاخص هایی است که نشان می دهد میزان سرچ یا جستجوی کلمه کلیدی شما در فضای وب چقدر است و ایا ارزش سرمایه گذاری دارد و اگر دارد در چه رتبه بندی و اولویتی قرار می گیرد ؟

  • سختی کلمه کلیدی difficulty

سختی کلمه کلیدی نیز یکی از شاخص هایی است که در هنگام تحقیق کلمه کلیدی باید مدنظر قرار گیرد. ممکن است برخی از کلمات کلیدی به دلیل سرمایه گذاری بالای رقبان ( بخاطر نرخ تبدیل بالا ) ، کسب رتبه در آن ها دشوار باشد. 

  • کارایی کلمه کلیدی efficiency

کارایی کلمه کلیدی نیز باید مدنظر قرار گیرد زیرا برخی کلمات ارزش توجه و سرمایه گذاری ندارند یا باعث تغییر مسیر یا ایجاد مزاحمت در کسب و کار گردد.

در ادامه به توضیح روش‌های پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب می‌پردازیم. با رشدانش همراه باشید. 

روش‌های پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب

دو روش بسیار مرسوم جهت پیدا کردن کلمه کلیدی می تواند از طریق گوگل و ابزارهای مختلف باشد. پیشنهاد میکنم مقاله آشنایی با بهترین ابزارهای سئو را مطالعه کنید.

  • پیدا کردن کلمه کلیدی به کمک پیشنهادات گوگل‌: خود گوگل پیشنهاداتی دارد که می‌توانید به کمک آن‌ها بهترین کلمه‌های کلیدی و حتی موضوعات مناسبی برای تولید محتوای مرتبط پیدا کنید. بنابراین به این مورد توجه کنید. معمولا این پیشنهادات از طریق سرچ زیاد مردم به دست می‌آید. این ویژگی نه تنها به کاربران کمک می کند سریع تر به نتیجه مورد نظر خود برسند بلکه این پیشنهادات برای کارشناسان سئو هم ایده های خوبی به همراه دارد! 
  • استفاده از ابزار kwfinder : این ابزار یکی معتبرترین ابزارهایی می‌باشد که برای پیدا کردن کلمه کلیدی می‌توانید از آن کمک بگیرید. بخشی از این ابزار رایگان و بخش دیگر آن پولی می‌باشد. . مهمترین مشکل در استفاده این سایت نیاز به خرید اکانت و پرداخت ارزی می‌باشد. ولی اکانت های رایگان این سایت هم بسیار محدود می باشد و پس از اتمام اشتراک با هر ایمیل باید ایمیل جدیدی وارد کنیم و همین چرخه را ادامه دهیم!

شما می‌توانید در این سایت کلمه کلیدی مورد نظر را تایپ کنید و سپس زبان فارسی را انتخاب کنید. در قسمت کشور و منطقه هم می‌توانید ایران را انتخاب کنید تا به این ترتیب سرچتان کاملا دقیق باشد.

در صفحه ای که به ما نمایش داده کلمات کلیدی مرتبط، میزان سختی این کلمه میزان جستجوی کلمه کلیدی در ماه، ترند مربوطه و… را می توان بررسی کرد. از این اطلاعات می توانید خروجی CSV بگیرید و این اطلاعات را ذخیره کنید.

در سمت چپ سایت میزان سختی کلمه کلیدی مد نظر و نتایج گوگل بعد از سرچ این کلمه نمایش داده می‌شود. KWfinder یکی از ابزارهای معتبر برای پیدا کردن کلمات کلیدی (کیورد ریسرچ) می‌باشد. این ابزار تقریبا در تمام آژانس های سایت و توسط تمام سئو کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی ابزارهای تحلیل کلمات کلیدی

ابزارهای شگفت انگیز تحلیل کلمات کلیدی که باید بشناسید.

نمی دانید از چه ابزاری برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در سئو استفاده کنید؟

فرآیند تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی یک فرآیند تحقیق در مورد عبارات جستجویی است که افراد برای جستجوی نام تجاری یا محصول شما استفاده می کنند. همچنین شامل تجزیه و تحلیل عبارات جستجویی است که رقبای شما برای هدایت بازدیدکنندگان به وب سایت خود استفاده می کنند.

ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO چیست؟

ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO طراحی شده اند تا به شما کمک کنند تا بینش و داده هایی را در مورد کلمات کلیدی بدست آورید تا بتوانید تبلیغات و محتوای مناسب با نرخ تبدیل بالا تولید نمایید . برخی از مهمترین پارامترهایی که این سایت ها در اختیار شما می گذارند عبارتنداز :

  • حجم یا چگالی کلمه کلیدی
  • دشواری کلمه کلیدی
  • معیارهای جستجو مانند کلیک، هزینه به ازای هر کلیک، و غیره.

از آنجایی که تحقیقات کلمات کلیدی نقش مهمی در کمپین های بازاریابی دیجیتال موفق ایفا می کند، ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO ، جزء جدایی ناپذیر بازاریابی اینترنتی محسوب می شوند.

چرا باید تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را انجام دهید؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی نقش حیاتی در اجرای کمپین های بازاریابی جستجوی موفق دارد.

اما چرا تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی دقیقا مهم است؟ برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب هم اهمیت دارد!

چند دلیل که باید زمان و منابع خود را برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در نظر بگیرید عبارتند از:

ترافیک مورد نظر را به وب سایتتان منتقل کنید

یکی از مهمترین دلایل انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی این است که به شما کمک می کند ترافیک هدفمندی را به وب سایت خود هدایت کنید.  این موضوع به شما کمک می کند تا درک بهتری از اینکه مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند و چرا آنها به دنبال آن هستند، است. این کار به شما کمک می کنند بر روی کلمات کلیدیی تمرکز کنید که ترافیک مرتبط و هدفمندتر را به سایت شما هدایت کند .

به روندهای جستجو توجه کنید
دلیل دیگری که تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مهم است این است که به شما کمک می کند روند جستجو را زودتر متوجه شوید. جلوتر بودن از منحنی و پیش‌بینی رفتار بازار تضمین می‌کند که تلاش‌های بازاریابی خود را بر این اساس تنظیم می‌کنید و در نتیجه برتری بیشتری نسبت به رقبایتان به شما می‌دهد.

بهبود نرخ تبدیل
تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی یک راه عالی برای شناسایی هدف جستجو است. درک هدف جستجو گامی مهم برای ایجاد محتوایی است که نرخ تبدیل بالایی داشته باشد. با کشف کلمات کلیدی که دارای هدف تجاری هستند، می توانید نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید و فروش خود را افزایش دهید.

اصول انتخاب کلمه کلیدی
  • استفاده از سرچ‌های مرتبط گوگل

وقتی موضوع مورد نظر خود را در صفحه SERP (همان صفحه جستجو گوگل) جستجو می‌کنیم در پایین صفحه بخشی به عنوان search related به ما نشان داده می‌شود. این بخش نشان دهنده موضوعات مرتبط با جستجوی ما را می‌باشد. این جستجو ها پیشنهادات خوبی برای ما در تولید محتوا و تعیین کلمات کلیدی مرتبط است. در این حالت بهترین راه این است که از کلمات لانگ تیل استفاده کنید. زیرا با این کلمات بلند راحت‌تر می‌توانید به صفحه اول ورود کنید. 

  • ابزار keyword planner

این ابزار در گوگل ادوردز وجود دارد. یکی از بهترین و دقیق ترین ابزارهایی است که می‌توانید برای پیدا کردن کلمه کلیدی روی آن حساب کنید. برای استفاده از این ابزار باید ابتدا اکانت گوگل ادوردز را داشته باشید. سپس وارد قسمت کیورد پلنر شوید. این ابزار در نگاه اول رایگان است. ولی اگر بخواهیم اطلاعات دقیقی از این سایت کسب کنیم باید در Google Ads یک کمپین فعال داشته باشیم. حتی زمانی که کمپین فعال در گوگل ادز نداریم باز هم این سایت محدودیتی در تعداد جستجو برای ما ایجاد نمی کند. و پیشنهاد های کلمات کلیدی خوبی را به ما ارائه می‌دهد. این ابزار اطلاعات دقیقی در مورد لیست Keyword  های نمایش داده شده به ما نمی‌دهد. مثلا میانگین جستجوی ماهانه (Average monthly searches) برای کلمات کلیدی را به صورت بازه  نشان می‌دهد که دقت ما را پایین می‌آورد.

  • سایت MOZ و ابزار Keyword Explorer

ابزار Keyword Explorer یکی از ابزارهای سایت MOZ است که برای پیدا کردن کلمات کلیدی به ما کمک می‌کند. در این سایت می‌توانیم کلمه کلیدی را جستجو کنیم یا یک سایت خاص، این سایت سختی کلمه کلیدی، تخمین CTR مربوط به آن کلمه، کلمات کلیدی مرتبط و سایت های دارای رتبه را به ما می‌دهد.

با Moz’s Keyword Explorer، به راحتی می توانید امکانات زیر را داشته باشید :

  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقابتی
  • مرتب سازی کلمات کلیدی بر اساس معیارهای پیش بینی کننده (مانند حجم جستجو، دشواری، هزینه به ازای هر کلیک، و غیره)
  • SERP ها را با توجه به کلمه کلیدی خود تجزیه و تحلیل کنید
  • از معیارهای مختلفی برای فیلتر کردن کلمات کلیدی نامربوط استفاده کنید

Moz یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO است که یک نمای کلی از کلمه کلیدی انتخابی شما ارائه می دهد.
امکان گرفتن خروجی کلمات کلیدی خود به فایل های CSV برای تجزیه و تحلیل آسانتر

از نظر قیمت‌گذاری، Moz 99 دلار در ماه برای طرح پایه به شما بازمی‌گرداند.

  •  گوگل ترندز ( Google Trends )

Google Trends ابزار کاملا رایگان از گوگل هست که به کمک اون می توانیم کلمات کلیدی مختلف را با هم مقایسه کنیم. نمودار هایی که گوگل ترندز ارائه می دهد متریکس خاصی ندارد و برحسب در صد نیست! به کمک این ابزار ترند کلمات کلیدی در بازه های زمانی مختلف مشخص می گردد. از این نمودار می‌توان خروجی CSV گرفت یا آن را به اشتراک گذاشت.

  •  ابزار Ahrefs

سایت Ahrefs قابلیت های منحصر به فردی برای انجام فراید سئو ارائه می دهد. و یکی از قابلیت های این سایت یافتن کلمات کلیدی مناسب با استفاده از ابزار keywords explorer tool  می باشد. برای استفاده از این سایت باید اکانت تهیه کنیم! برای شروع یک کلمه یا یک عبارت کلیدی در این بخش وارد می کنیم. می‌توانیم کشور مورد نظر را انتخاب کنیم و بعد سرچ می کنیم.

این ابزار یکی از معتبرترین راه ها برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب می باشد. 

Ahrefs یکی دیگر از ابزارهای کلیدواژه SEO است که باید آن را به مجموعه ابزار خود اضافه کنید.

Ahrefs از بسیاری جهات شبیه به Semrush در مورد مجموعه ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی آن است. ویژگی Keyword Explorer ابزاری عالی برای کشف کلمات کلیدی برای استفاده در محتوای خود است. Ahrefs یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO است که باید در سبد خرید شما باشد.

ابزار Ahrefs برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب

در صفحه ای که به ما نمایش داده می‌شود پارامترهایی مانند میزان سختی کلمه کلیدی (Keyword difficulty)، میزان سرچ (search volume)، میزان کلیک(Clicks) و درآمد حدودی حاصل از هرکلیک را مشخص می‌کند.

برخی از مهمترین توانمندی های ابزار Ahrefs عبارتنداز :

کلمات کلیدی که رقبای شما در آن ها رتبه گرفته اند
تغییرات حرکتی کلمات کلیدی
سایر کلمات کلیدی رتبه یک که باید هدف قرار گیرند
تعداد کلیک روی نتایج جستجوی حاوی کلمه کلیدی شما
علاوه بر اینکه یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO است، می توانید از Ahrefs برای بسیاری از کارهای مرتبط با سئو مانند تجزیه و تحلیل بک لینک، ممیزی سایت، ردیابی رتبه و موارد دیگر استفاده کنید.

قیمت Ahrefs از 99 دلار در ماه شروع می شود.

  • زیرنظر گرفتن رقبا: می‌توانید از رقبا کمک بگیرید و کلمات کلیدی آن‌ها را ببینید و بررسی کنید. در نهایت مقایسه کنید. به نحوه‌ی چینش تیترها و چگالی کلمات کلیدی در یک پاراگراف یا یک بخش از صفحه توجه کنید.
  • ابزار Semrush

    Semrush یکی از محبوب ترین ابزارهای سئو در جهان است. یکی از دلایل این است که این یک ابزار سئو همه منظوره است که می توانید برای انجام هر تحقیقی در مورد سئو که می خواهید از آن استفاده کنید. یکی از زمینه هایی که در آن بیشتر می درخشد، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی است.

ابزار Keyword Overview tool Semrush ، راه های قدرتمندی را برای به دست آوردن تصویری واضح از هر چیزی که در مورد یک کلمه کلیدی خاص باید بدانید ارائه می دهد. به عنوان مثال، به شما موارد زیر را ارائه می دهد :

حجم جستجو: تعداد افرادی که کلمه کلیدی را جستجو می کنند.
روند کلمات کلیدی: این که آیا کلمه کلیدی در حال افزایش محبوبیت است یا از محبوبیت کمتری برخوردار است.
کلمات کلیدی مرتبط: اینها سایر کلمات کلیدی مرتبط با شما هستند. استفاده از آنها به موتورهای جستجو زمینه بیشتری در مورد محتوای شما می دهد.
علاقه یا هدف :  این نشان می دهد که چرا اکثر جستجوگران از کلمه کلیدی خاص شما در جستجو استفاده می کنند. این به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که هدف جستجوی کاربران را برآورده کند.
Semrush یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO است که داده های کلمات کلیدی زیادی را ارائه می دهد.
جدای از این، Semrush همچنین کلمات کلیدی را که رقبای شما برای آنها رتبه بندی می کنند را به شما نشان می دهد. همچنین می توانید شکاف یا گپ gap های کلمات کلیدی را که می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید، مشاهده کنید.

یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی سئو قوی مانند Semrush چقدر هزینه دارد؟

به صورت سالانه مبلغی معادل 99.95 دلار برای طرح پایه

این سایت نیز کلمات کلیدی مرتبط را به ما پیشنهاد می دهد. و برای هر یک از این کلمات پارامترهای نامبرده را مشخص می‌کند.

حتی این سایت برای انتخاب کلمات مناسب برای کمپین های گوگل ادز هم اطلاعات با ارزشی مانند هزینه تبلیغات میزان درآمد حاصل از کلمه مورد نظر را به ما نشان می‌دهد. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • ابزار Serpstat

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب Serpstat می باشد.

اگر به دنبال یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO با ویژگی های غنی هستید که به اندازه دو مورد اول لیست ما هزینه نداشته باشد، Serpstat این ابزار است.

Serpstat یک ابزار سئو قدرتمند است که بسیاری از برندهای بزرگ به دلیل تطبیق پذیری و سهولت استفاده به آن اعتماد دارند.. Serpstat همچنین به شما یک نمایش گرافیکی از علاقه تاریخی کاربر برای آن کلمه کلیدی می دهد. این به شما کمک می کند تا دید کلی بهتری از کلمه کلیدی خود داشته باشید. اگر کمپین های PPC را اجرا می کنید، تبلیغاتی را نیز به شما نشان می دهد که رتبه بالایی دارند.

Serpstat یکی دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی است که باید به دلیل داشتن داده و ویژگی غنی در نظر گرفته شود.
یکی دیگر از مزایای Serpstat داشبورد ساده و قابل درک آن است. این بسیار شهودی است حتی مبتدیان نیز می توانند به راحتی راه خود را پیدا کنند.

قیمت گذاری Serpstat  از 69 دلار در ماه شروع می شود.

  • ابزار KWFinder

KWFinder توسط Mangools یکی دیگر از ابزارهای کلیدواژه SEO است که باید در سبد خرید شما باشد.

مانند Semrush و Ahrefs، KWFinder به شما اجازه می دهد تا تحقیقات کلمات کلیدی را بر اساس دامنه، موقعیت جغرافیایی، زبان و موارد دیگر انجام دهید. اینها به شما این امکان را می‌دهند که داده‌هایی را که برای تقویت کمپین‌هایتان نیاز دارید، به صفر برسانید. این ابزار همچنین به شما یک نمای کلی از SERP برای کلمات کلیدی انتخابی شما می دهد.

مانند Serpstat، KWFinder دارای یک داشبورد بصری است که پیمایش به گزارش های مختلف مورد نیاز را آسان می کند.

KWFinder یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO است که دارای یک داشبورد ساده و آسان برای استفاده است.
قیمت طرح پایه Mangools 29.90 دلار است.

kwfinder برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب

  • ابزار Long Tail Pro

همانطور که از نام آن پیداست، Long Tail Pro برای کمک به بازاریابان برای یافتن کلمات کلیدی طولانی برای کمک به رتبه بندی آنها طراحی شده است.

مانند سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO در لیست ما، Long Tail Pro داده های زیادی را در مورد کلمات کلیدی شما و آنهایی که رقبای شما برای آنها رتبه بندی می کنند ارائه می دهد.

Long Tail Pro که برای کمک به رتبه بندی وب سایت ها طراحی شده است، ابزاری عالی برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی با رتبه بندی آسان است. یکی از ویژگی‌های جالبی که از آن لذت خواهید برد این است که Long Tail Pro کلمات کلیدی را با توجه به دشواری جستجو ، کدگزاری رنگی می کند. کدگذاری رنگ باعث می شود که در یک نگاه راحت تر ببینید که آیا کلمه کلیدی انتخابی شما رتبه بندی آسان است یا خیر.

در مورد قیمت، برنامه رده پایین Long Tail Pro 27 دلار در ماه هزینه دارد.

  • ابزار Ubersuggest اوبر ساجست

Ubersuggest نیز یکی از ابزارهای تجزیه و تحلیل و پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب است که توسط نیل پاتل یکی از برندهای سئو طراحی و پیاده سازی شده است.

Ubersuggest داده‌های تجزیه و تحلیل کلیدواژه‌های مهم SEO مانند:

  • داده های حجم جستجو Search volume data
  • پیشنهادات کلمه کلیدی Keyword suggestions
  • دشواری کلمه کلیدی Keyword difficulty
  • ترافیک تخمینی Estimated traffic

بهترین ابزارهای پیدا کردن کلمات کلیدی

Ubersuggest یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO است که به دلیل تجزیه و تحلیل عمیق کلمات کلیدی خود محبوب شده است.
Ubersuggest همچنین میانگین تعداد بک لینک هایی را که برای رتبه بندی آن کلمه کلیدی نیاز دارید به شما می دهد. علیرغم اینکه Ubersuggest نسبتاً جدید در بازار است، به سرعت در حال تبدیل شدن به نیرویی است که باید در فضای ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO در نظر گرفته شود.

پایین ترین طرح Ubersuggest فقط 12 دلار در ماه هزینه دارد و برای کسانی که حداکثر سه وب سایت دارند مناسب است.

  • کلید واژه Surfer توسط Surfer SEO

Keyword Surfer از دو جهت با سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO در لیست ما متفاوت است. اول، این یک ابزار مبتنی بر کروم است. ثانیاً، بیشتر به سمت بهینه سازی محتوای درون صفحه است.

Keyword Surfer دیدهایی را در مورد داده های کلمات کلیدی مانند:

میانگین حجم جستجو
کلمات کلیدی مرتبط
سوالاتی که در محتوای با رتبه برتر ارائه شده است
افزونه کروم Surfer یک ابزار عالی برای دریافت بینش فوری در مورد کلمه کلیدی شما و محتوایی است که برای آن رتبه بالایی دارد:

Keyword Finder توسط Surfer SEO یک تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO عالی برای بهینه سازی محتوا است.
در مقایسه با سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO در لیست، Keyword Surfer در تحلیل عمیق کلمات کلیدی بسیار اساسی است. اما اگر می‌خواهید جستجوی کلید واژه‌ها را سریع انجام دهید، ابزاری عالی است.

تقریبا قیمت این ابزار 34 دلار در ماه است.

بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

اکنون که می دانید چرا تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی بسیار مهم است، وقت آن است که به خرید بروید. وقت آن است که بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEO را یکجا داشته باشید .

مقالات مرتبط

سئو یوتیوب
آموزش تولید محتوا

سئو یوتیوب چیست؟

زمان مطالعه: 13 دقیقه سئو یوتیوب چیست؟ راهنمای کامل سئو یوتیوب را در این مقاله به طور کامل ذکر کردیم. پس تا انتها همراه ما باشید. یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان و

توضیحات بیشتر »
5 ایده طلایی تولید محتوا
آموزش تولید محتوا

5 ایده طلایی تولید محتوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه 5 ایده طلایی تولید محتوا برای افرادی که کار تحریر و تولید محتوا انجام می دهند. آیا شما هم برای ایده پردازی در تولید محتوا به مشکل خورده اید؟ در

توضیحات بیشتر »
بهترین ابزارهای مدیریت محتوا
آموزش سئو

بهترین ابزارهای مدیریت محتوا

زمان مطالعه: 5 دقیقه بهترین ابزارهای مدیریت محتوا کدام است؟ آیا ابزارهای مدیریت محتوا را می شناسید؟ شما برای کسب موفقیت در کسب و کار اینترنتی باید از بهترین ابزارهای مدیریت محتوا بهره بگیرید.

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =

خبرنامه

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آکادمی رشدانش ، علاوه بر دریافت جدیدترین آموزش ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی، از تخفیف ها و جشنواره های فروش زودتر از همه با خبر شوید…

اسکرول به بالا